دخمـَل ناناســـ


دخمـَل ناناســـ


دانلود آهنگ یاس و dj aligator به نام trash the club + متن آهنگ

ورس یک یـاس:

میبینی که ریلکس بدنم * واسه حرکت بی نقص قدمم * رو ورق میلغزه قلمم

هه؛ داره میرقصه کلمم * من اومدم سرم گرمه هدف * میگی نگو طرف عقبگرد

وگرنه که نه تو نه من نه حرکت * پس با صد و نود، نود چند درصد که شرط و من بستم

که حتی در اشد دردم من * میدونم که بی شک، برندم * من سرکشم و سر سختم

من کله شق و تک دندم * من قلب شهر در دستم

من یه ارتشم که در بد نسل، جنگ غرب و شرق بد خستم

عقربه ها رد میشن، تیک تیک * مثل رود رانــر هی میگن میگ میگ

علی هی پشت هم پیچید * یاس قدرت و تو این بیت دید * هه هه ریتمیک میگم

هی تو، گوش میدی به یاس و علیگیتور * مقصد رو به اوج قلست تو پیش برو بدون

نویگیتور …

(رود رانــر = نـام کـارتونی معروف؛ مصداق از تعقیب سرعت لحظه ها)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نآزے | تاريخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |